#1 Skrevet Januar 20, 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt felgringer til BBS LeMans? Har i dag 8,5 og 9,5 x 19" men vil gå over til 9,5 og 11 x 19" :-) Hvis jeg ikke får tak i ringer må jeg kjøpe 2 nye felger.... Hadde gjerne vært likeså greit i og med at 8,5 og 9,5 er godkjent på bilen! Hvis jeg må inn til kontroll da, kan jeg bare bytte over :-D Må ha enda vassere hjul til treffa i sommer ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2007 Vel,kun "en" plass å få tak i slikt å det er Ebay Finnes jo også firma utenom Ebay men de kan ofte være vanskelig å få spora opp. Mange garasje-firma som selger på Ebay som har spesialisert seg KUN på tredelte BBS og OZ felger. Ebay Tyskland er nok beste plassen å begynne å lete,her har du et par linker iallfall : http://stores.ebay.de/iclair-de-felgen-zubehor http://stores.ebay.de/Felgenfuchs Lykke til med felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2007 Har undersøkt litt og deler til Lemans er svindyrt! Og i og med at Lemans kun er 2delt så må man ha hele felgbanen, dvs alt utenom "eikene" (felgsenteret). Husker ikke nøyaktig pris, men rundt 5000kr for 1 stk 9,5x20 felg"ring"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt felgringer til BBS LeMans?Har i dag 8,5 og 9,5 x 19" men vil gå over til 9,5 og 11 x 19" :-) Hvis jeg ikke får tak i ringer må jeg kjøpe 2 nye felger.... Hadde gjerne vært likeså greit i og med at 8,5 og 9,5 er godkjent på bilen! Hvis jeg må inn til kontroll da, kan jeg bare bytte over :-D Må ha enda vassere hjul til treffa i sommer ;-) I følge Rieger-katalogen, så får du ikke BBS LM i 5x112 i bredere enn 9,5x19... Men mulig man kan spesialbestille eller få de uborret... Hvis du først skal bestille nye BBS LM til "skjorta og litt til", så ville jeg likegodt godt opp og kjøpt 9,5 og 10,5x20, de får du i 5x112, ET 38. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2007 I følge Rieger-katalogen, så får du ikke BBS LM i 5x112 i bredere enn 9,5x19... Men mulig man kan spesialbestille eller få de uborret... Hvis du først skal bestille nye BBS LM til "skjorta og litt til", så ville jeg likegodt godt opp og kjøpt 9,5 og 10,5x20, de får du i 5x112, ET 38. Gundersen sportscar skaffer BBS LM i 9,5 10 og 11 tommer brede i 19 tom. I 20 tom skaffer de i 8,5 9,5 og 10,5 bredde Rieger sin katalog er ikke alltid så mye å rette seg etter. Gundersen har forsåvidt ganske bra pris på BBS LM også,super service!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2007 Gundersen sportscar skaffer BBS LM i 9,5 10 og 11 tommer brede i 19 tom. I 20 tom skaffer de i 8,5 9,5 og 10,5 bredde Rieger sin katalog er ikke alltid så mye å rette seg etter. Gundersen har forsåvidt ganske bra pris på BBS LM også,super service!!! Sjekka BBS sine nettsider nå og de har 10x19 ET40 og 11x19 ET35 til 5x112 (Merce bakhjul sikkert), så det stemmer. Ganske bra priser på BBS LM er sikkert fortsatt like mye som en ok bruktbil for 4 felger, men man får hva man betaler for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2007 Takker for alle svar! Har sjekket litt jeg også, og har vel funnet ut at det blir billigst hos Gundersen. Da koster 2 stk 11 x 19" felger "bare" 16000 kroner... Har kommt til at dette blir det beste med tanke på godkjenning senere. Da har jeg bare de andre liggende i garasjen... Tror det blir gromt med 9,5" foran og 11" bak. Det andre alternativet blir nye Ashanti hjul, men det blir jo enda dyrere Har dere noen andre forslag til eventuelt andre råskinn felger med feit kant? Helst polert eller krommet bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2007 Takker for alle svar! Har sjekket litt jeg også, og har vel funnet ut at det blir billigst hos Gundersen. Da koster 2 stk 11 x 19" felger "bare" 16000 kroner... Har kommt til at dette blir det beste med tanke på godkjenning senere. Da har jeg bare de andre liggende i garasjen... Tror det blir gromt med 9,5" foran og 11" bak. Det andre alternativet blir nye Ashanti hjul, men det blir jo enda dyrere Har dere noen andre forslag til eventuelt andre råskinn felger med feit kant? Helst polert eller krommet bane Helfett! Vurderte å kjøpe 10.5*19 å ha bak jeg også, og sette 9.5" forran. Da kan du bruke 235.35.19 på 9.5" og 265.30.19 på 10.5", det vill se helt perverst ut Odd Steven!! Supert å se at bilen er kommet i riktige hender 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...