#1 Skrevet Juni 27, 2004 Hvordan får man av bakfangeren på en A4 Avant 99? Har kommet et godt stykke på vei. Måtte demontere halve interiøret i bagasjerommet for å komme til boltene. Nå er fangeren løs. Trodde det bare var å trekke rett bak, men fangeren henger igjen inne i innerskjermen. Er det flere skruer ikke jeg vet om? Skal levere fangeren til lakking i morgen. Legger ved et bilde av hva som holder igjen. Den delen som er markert med rødt rundt hindrer meg i å trekke fangeren rett bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2004 Hvordan får man av bakfangeren på en A4 Avant 99? Har kommet et godt stykke på vei. Måtte demontere halve interiøret i bagasjerommet for å komme til boltene. Nå er fangeren løs. Trodde det bare var å trekke rett bak, men fangeren henger igjen inne i innerskjermen. Er det flere skruer ikke jeg vet om? Skal levere fangeren til lakking i morgen. Legger ved et bilde av hva som holder igjen. Den delen som er markert med rødt rundt hindrer meg i å trekke fangeren rett bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2004 ta tak i kanten på fangeren i hjulbuen. helt øverst på fangeren.med den ene handa. dra ut. legg den andre handa oppå kanten på fangeren(den som da kommer tilsyne) press ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2004 ta tak i kanten på fangeren i hjulbuen. helt øverst på fangeren.med den ene handa. dra ut. legg den andre handa oppå kanten på fangeren(den som da kommer tilsyne) press ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2004 Der kom den, ja.. Tenkte det var noe sånt, men klok av skade (VAG klips er forbruksvare) torte jeg ikke ta så hardt i. Takk for hjelpa. Det verste nå er at med metallklips, så gir plastikken etter før klipsene. Dette skjedde med det dekselet som sitter tvers over nedkant av bagasjeromsåpninga. Det ene klipset står igjen, og festet til klipset i dekselet er knekt.. Satser på at det klipset ikke er livsnødvendig ved remontering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2004 Der kom den, ja.. Tenkte det var noe sånt, men klok av skade (VAG klips er forbruksvare) torte jeg ikke ta så hardt i. Takk for hjelpa. Det verste nå er at med metallklips, så gir plastikken etter før klipsene. Dette skjedde med det dekselet som sitter tvers over nedkant av bagasjeromsåpninga. Det ene klipset står igjen, og festet til klipset i dekselet er knekt.. Satser på at det klipset ikke er livsnødvendig ved remontering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...