#1 Skrevet Juni 27, 2004 hvordan gjør jeg dette? er ikke noe stor mekaniker selv, men har lyst til å forandre på hvordan viskeren står, så hvis det er noen der ute som vil hjelpe meg, så er jeg veldig gladelig for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2004 hvordan gjør jeg dette? er ikke noe stor mekaniker selv, men har lyst til å forandre på hvordan viskeren står, så hvis det er noen der ute som vil hjelpe meg, så er jeg veldig gladelig for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya hvordan gjør jeg dette? er ikke noe stor mekaniker selv, men har lyst til å forandre på hvordan viskeren står, så hvis det er noen der ute som vil hjelpe meg, så er jeg veldig gladelig for det:) Er vel samme opplegg som på golf 2 så da vet jeg det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya hvordan gjør jeg dette? er ikke noe stor mekaniker selv, men har lyst til å forandre på hvordan viskeren står, så hvis det er noen der ute som vil hjelpe meg, så er jeg veldig gladelig for det:) Er vel samme opplegg som på golf 2 så da vet jeg det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2004 Litt pirke-arbeid det der, du må både løsne på "arma" som går inn på visker-motoren og justere denne inn på nytt samt justere viskeren inn etterpå... Vær forsiktig når du prøvekjører viskeren da, og stå klar med tenningen, i tilfelle viskeren "har planer om litt panser-visking..." Skal som regel veldig lite justering til før du får store utslag på viskeren... prøv deg frem så får du det riktig til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2004 Litt pirke-arbeid det der, du må både løsne på "arma" som går inn på visker-motoren og justere denne inn på nytt samt justere viskeren inn etterpå... Vær forsiktig når du prøvekjører viskeren da, og stå klar med tenningen, i tilfelle viskeren "har planer om litt panser-visking..." Skal som regel veldig lite justering til før du får store utslag på viskeren... prøv deg frem så får du det riktig til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2004 hvordan gjør jeg det?? de sitter jo dønn... ingen som har bruksanvisning på den type visker?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2004 hvordan gjør jeg det?? de sitter jo dønn... ingen som har bruksanvisning på den type visker?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya hvordan gjør jeg det?? de sitter jo dønn... ingen som har bruksanvisning på den type visker?? Kan jo prøve å hjelpe deg. Selv om det er 4 år siden jeg gjorde det sist, men er jo like lenge som Golfen det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya hvordan gjør jeg det?? de sitter jo dønn... ingen som har bruksanvisning på den type visker?? Kan jo prøve å hjelpe deg. Selv om det er 4 år siden jeg gjorde det sist, men er jo like lenge som Golfen det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Kan jo prøve å hjelpe deg. Selv om det er 4 år siden jeg gjorde det sist, men er jo like lenge som Golfen det.... hørtes fint ut det;) kan ta det i løpet av uka eller noe sånt, hvis du har tid da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Kan jo prøve å hjelpe deg. Selv om det er 4 år siden jeg gjorde det sist, men er jo like lenge som Golfen det.... hørtes fint ut det;) kan ta det i løpet av uka eller noe sånt, hvis du har tid da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya hørtes fint ut det;) kan ta det i løpet av uka eller noe sånt, hvis du har tid da? Fikser nok noe skal du se. Kan snakke om det etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya hørtes fint ut det;) kan ta det i løpet av uka eller noe sånt, hvis du har tid da? Fikser nok noe skal du se. Kan snakke om det etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...