justering av enarmet visker bonrath

Anbefalte innlegg

hvordan gjør jeg dette? er ikke noe stor mekaniker selv, men har lyst til å forandre på hvordan viskeren står, så hvis det er noen der ute som vil hjelpe meg, så er jeg veldig gladelig for det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gjør jeg dette? er ikke noe stor mekaniker selv, men har lyst til å forandre på hvordan viskeren står, så hvis det er noen der ute som vil hjelpe meg, så er jeg veldig gladelig for det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

Er vel samme opplegg som på golf 2 så da vet jeg det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel samme opplegg som på golf 2 så da vet jeg det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt pirke-arbeid det der, du må både løsne på "arma" som går inn på visker-motoren og justere denne inn på nytt samt justere viskeren inn etterpå...

Vær forsiktig når du prøvekjører viskeren da, og stå klar med tenningen, i tilfelle viskeren "har planer om litt panser-visking..."

Skal som regel veldig lite justering til før du får store utslag på viskeren...

prøv deg frem så får du det riktig til slutt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt pirke-arbeid det der, du må både løsne på "arma" som går inn på visker-motoren og justere denne inn på nytt samt justere viskeren inn etterpå...

Vær forsiktig når du prøvekjører viskeren da, og stå klar med tenningen, i tilfelle viskeren "har planer om litt panser-visking..."

Skal som regel veldig lite justering til før du får store utslag på viskeren...

prøv deg frem så får du det riktig til slutt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gjør jeg det?? de sitter jo dønn... ingen som har bruksanvisning på den type visker??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gjør jeg det?? de sitter jo dønn... ingen som har bruksanvisning på den type visker??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo prøve å hjelpe deg. :)

Selv om det er 4 år siden jeg gjorde det sist, men er jo like lenge som Golfen det.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det er 4 år siden jeg gjorde det sist, men er jo like lenge som Golfen det.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

hørtes fint ut det;):) kan ta det i løpet av uka eller noe sånt, hvis du har tid da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

hørtes fint ut det;):) kan ta det i løpet av uka eller noe sånt, hvis du har tid da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser nok noe skal du se. :)

Kan snakke om det etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser nok noe skal du se. :)

Kan snakke om det etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.