#1 Skrevet Januar 21, 2007 billig lakkering http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=180836 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2007 Haha, kjekke kollegaer Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2007 Det er jo alltid kjekkt med moro på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 Lite å finne på i arbeidsdagen da gitt... 24 timers arbeid for å få på lappene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2007 Og tenker disse dustene på miljøet? Hva tror du det har kostet for miljøet alle disse Post-it lappene? Fjåseri og lite igjennomtenkt spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2007 herre fred.. miljøet.. kjøp deg en sykkel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2007 Alex: Det var jo voksent sagt av deg, 18år og bor hjemme? Jeg bare lurer, for det er jo greit å vite hva den yngre generasjonen mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2007 haha, hva jeg gjør eller hvor gammel jeg er har da ikke noe å si.. Men du kan jo ikke klage på litt papir så lenge du kjører rundt i de bilene du gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2007 Og hva slags bil kjører jeg til daglig tror du? Jo, en 06Ford Fiesta 1.4TDCI, og vet du hvorfor, jo den bruker nesten ikke diesel, 0.4 eller under det. Tenk miljø guttevalp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2007 Virker like dumt som å hive søppel ut av vinduet på bilen istedetfor å ta vare på det og kaste det når man stopper neste gang. Kjenner det omtrent klør i meg av sinne når jeg kjører bak noen og ser det flagrer brusflasker, pølsepapir og potetgullposer ut av vinduene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2007 Eivind: Helt enig, jeg vet ikke hva jeg skal si om slike folk, finner liksom ikke ord som dekker dems oppførsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 25, 2007 Og hva slags bil kjører jeg til daglig tror du? Jo, en 06Ford Fiesta 1.4TDCI, og vet du hvorfor, jo den bruker nesten ikke diesel, 0.4 eller under det. Tenk miljø guttevalp. Som du ser så kjører jeg en 1.4 liter selv!! he,he!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 25, 2007 Alex: Det ser jeg nå ja. Så nå må du bare begynne å tenke litt også da, da blir det bra skal du se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 25, 2007 Kasting av søppel er jo noe helt annen enn å sette post-it lapper på en bil.. Disse ble nok tatt av og sendt til gjenvinning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 25, 2007 Eivind: Helt enig, jeg vet ikke hva jeg skal si om slike folk, finner liksom ikke ord som dekker dems oppførsel. njaa, bruke hodet har aldri vært min sterkeste side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 25, 2007 Og tenker disse dustene på miljøet? Hva tror du det har kostet for miljøet alle disse Post-it lappene? Fjåseri og lite igjennomtenkt spør du meg. Haha.. Regner men dette var ironisk ment ifra en som har "værsting" biler på merittlisten. Uansett har jeg sansen for practical jokes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 25, 2007 Om du leser tråden var ikke det noen vits fra han sin side he, he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...