#1 Skrevet Januar 21, 2007 Har en audi 100 92 med 2,8 v6 med automatgir. Plutselig forsvant lys i kassa som viser hvilket gir man har den i. Lyset i dashbordet med samme oversikt forsvant også.... Er det egen sikring kun for lyset???? Giret fungerer som normalt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 Ingen som har lignende problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2007 Ingen som har lignende problem.. Hei! Det er en egen pære som sitter nedi atme girspaka som har en tendens til å ta kveld! Skifta den nettopp på min A100 også. (Enkelt å skifte, bare vipp av plastgreiene rundt så kommer du til) Det at det mangler lys i instrumentet er nok også ganske vanlig. Mulig noen har et instr.panel liggende der de vet den virker. Ganske enkelt å skifte den saken på baksida av instrumentpanelet slik at man ser girposisjon:) Dama satt å lyste med mobilen for å finne riktig gir, men vi kara finner vel giret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2007 Inga problem å finne giret.. Men tror dama mi vil slite og.... ho har ikke kjørt når det er mørkt enda... Ikke noe pære i instrumentpanelet? Skifte hele greia..? Hate når lys ikke fungere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2007 Trenger ikke skifte hele greia nei! Bare en sjølve boksen der pæra mest sannsynlig har gått på! Er ute etter ei sånn ei sjøl! Se bilde nedenfor, har hele baksiden av instrumentet, så har jeg skjært ut slik at den sorte boksen komme midt i bildet cirka! Den må skiftes. Sitter festa med to skruer bare! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2007 Trenger ikke skifte hele boksen heller, det er totalt unødvendig. Om man kan lodde selv koster pære 10-20 kroner hos et elektronikkverksted. Om man ikke kan lodde selv gjør de jobben, og det vil uansett komme på en brøkdel av det et nytt display koster.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2007 Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2007 Heia lyset i min automatgirkasse virker nu når jeg byttet den lille pæra,men har sånn sportgreier på girkassen min og dær vil ikke lyset virke??kosn får man byttet den pæra?veit ikke om jeg kjører i sport eller ka jeg gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2007 Heia lyset i min automatgirkasse virker nu når jeg byttet den lille pæra,men har sånn sportgreier på girkassen min og dær vil ikke lyset virke??kosn får man byttet den pæra?veit ikke om jeg kjører i sport eller ka jeg gjør når du kjører i sport drar den girene helt ut til rødmerking ved full gass, er jo bare å gi full gass over ett par gir, bremse ned, trykke på knappen og gasse hardt igjen så merker du fort hva som er sport og vanlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...