Anbefalte innlegg

Er det noen som kan svare meg på om det er en styreenhet på denne motoren? Har tatt ut motor og gir og skal montere dette i en 83 mod golf 1. Dette skulle vel bare være bolt on omtrent? Eller er det noen ting jeg bør passe på? Tips motas med takk:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GTI 8V har ingen styreenhet såsant den har k-jetronic innsprøytningsanlegg. Eneste som kan minne om en styreenhet på denne er tenningsmodulen som sitter montert på en brakett i vannkassa ( ved vindusviskermekanismen ) på venstre side.

Om einseren fra før har gassermotor må du i tillegg til motor og ledninger også flytte over/montere bensinpumper og eller tank fra den andre bilen, eller få tak i fra golf 1 gti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan svare meg på om det er en styreenhet på denne motoren? Har tatt ut motor og gir og skal montere dette i en 83 mod golf 1. Dette skulle vel bare være bolt on omtrent? Eller er det noen ting jeg bør passe på? Tips motas med takk:confused:

Er donorbilen fra før 89 så er stikkere og slikt i sikringsboksen likt så mulig du kan flytte over noe av ledningsnettet fremover....

Er einseren en 1.5/6 så er det bare å flytte over motorfestene til toermotoren også er det plug and play

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er donorbilen fra før 89 så er stikkere og slikt i sikringsboksen likt så mulig du kan flytte over noe av ledningsnettet fremover....

Er einseren en 1.5/6 så er det bare å flytte over motorfestene til toermotoren også er det plug and play

Er en 85 mod gti motoren kommer fra. Skal inn i en 83 mod golf 1. Så da hørtes dette veldi bra ut. Takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen foresten fortelle meg om 16 v toppen passer rett på gti 8 v? Ikke andre stempel eller noe som må skiftes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer ikke, andre stemppler, feil komp osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.