#1 Skrevet Januar 21, 2007 Har montert multivanlykter (H1 og H7) på transporteren min som har H4 original. Dette var rimelig bolt-on, men nå slukker selfølgelig nærlyset når jeg setter på langlys (sånn som det skal på H4), og sånn vil jeg ikke ha det. Går dette an å ordne ved hjelp av programmering, eller skifte av bryter/rele. Har montert xenon på nærlyset og tror ikke det er bra å blinke med det hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2007 En om du kobler signal fra fjærnlys over til nærlys slik at di ikke slukker når du setter på fjærnlys. Men det er kanskje noe som kan programmeres om eller blir bedre ved skifte av lysbryter, sjekk om det er forskjellige delenr fra transporter til multivan. Skal gjøre dette selv snart så det hadde vært greit å funnet ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2007 Det du må gjøre er å koble inn et rele med styrestrøm fra fjernlyset. Strømmen til nærlyset (den som går igjennom releet) tar du rett fra batteriet. Evnt. kan det være du kan sette inn noen lasker i sikringsboksen slik som på Golf 3 når du skifter til GTI/VR6 lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...