VAG-COM... hva betyr feilen?

Anbefalte innlegg

Leser av følgende feil i VAG COM lurer på hvor G112 (som jeg antar er et spjeld) er montert...

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 820 043 K

Component: Klima-Vollautomat D05

Coding: 00043

Shop #: WSC 02324

1 Fault Found:

00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)

37-10 - Faulty - Intermittent

Edit: Glemte biltype: Audi A6 1996

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G112 er ett potensiometer i V70 (som står oppført som en "positioning motor"), og du må bytte hele denne, og ikke bare G112 (om det da er motoren det er noe galt med selvfølgelig, og ikke ledninger e.l.). Den befinner seg på høyre siden av beina til føreren.

Ihvertfall på en A4, vanskelig å si noe mere eksakt siden du ikke nevner noenting om hvilken bil dette er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opplever du at noe oppfører seg feil ved bruken av klimaanlegget?

Hvis ikke så hadde jeg ikke brydd meg noe om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, merker egentlig ikke noe. Har slettet feilen så får jeg se om den dukker opp igjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med badowski, feilen er registrert som sporadisk så slette for å se om den kommer tilbake høres ut som et fornuftig sted å begynne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er et potentiometer som senser på stillingen til en ventil for å se hvor mye åpen den er. feilen din kommer og går sier vag-com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.