Problemer ved bytte av Bærebru 97 passat

Anbefalte innlegg

hei har en 97mod passat.

skulle bytte øverbærearmer. så bynte problema. der du fester armene til. heter det bærebru??? går fra styre staget bort til bærearmene og så ned til drivakslingen.

er vel ikke noen som har en sånn liggende eller vet hvor jeg kan få kjøpt den.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki takk. ja det kan godt stemme det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er skjedd med den du har da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrue som låser bærearmene. er knekt i mitten. prøvde og borre den ut, men var nyttelåst. drog seg bare inn i godsett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så er fjærbeinet det heiter??

men jeg har borret litt inn i godset men det har vel ikke blitt svekket så veldi av det??? trur jeg må bare løsne ned resten. faens jobb det vel. og sikkert flere skruer som sitter\knekker:) men tusen takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

metoden funka fint den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ofte dette skjer.. jobbet på vag tidligere... knakt ofte disse boltene.. men man får noen trix med tiden... ;) men det heter ikke fjærbein.. fjærbeinet er på innersiden med fjæra rundt.. dette er tilhørende multilink stillinga di.. (multiknirk)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg er me.. men va heiter det egentli. klare ikke finne noe bra navn på det? men er da vandli bolt eller strekk boldt som står der???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.