#1 Skrevet Januar 21, 2007 På tumgang så kan jeg høre n75 ventilen i 200'en klikker, og motoren øker turtallet litt, og detter ned. Driver slik nesten hele tiden. Samt når jeg skal lade trykk så holder den ikke trykket. Lader opp til 1.2bar ca 1.5 er max, også faller den ned, også lader den igjen, også faller den ned også lader den. Holder på slik hvis jeg prøver et litt høyt gir osv. Koblet fra ledningen til n75'en mens bilen gikk på tumgang, da ble tumgangen på bilen veldig ujevn. Har koblet WG slangen på toppen, og den andre slangen i "front" som jeg ikke helt husker hvor går i farten. Men er dette normalt? Kan n75 være ødelagt, eller noe annet som er gåent? Hva styrer n75'en? Og hvorfor slipper bilen trykket etter at den har ladet opp. Det er ikke snakk om rykking, som i at den kutter eller ikke tenner, men trykket bare faller, også lader det seg opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2007 Fant en haug med vakum lekkasjer. Men sliter fortsatt med trykkfall rundt 2800rpm (fra ca 1.2-1.3, ned til ca 1bar også opp igjen) hvor den før ladet for fullt, før den kommer å lader 1.5bar rundt ca 3050rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...