#1 Skrevet Januar 21, 2007 Noen som vet hvordan man demonterer speil ? må gjøre dette for å få lakkert de i bilens farge... Kan virke som om jeg må ta av selve speilglasset først ? hvordan gjøres i såfall dette uten at de knuser...??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 ingen som har vært borti dette ??? please.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2009 ingen som har vært borti dette ??? please.... Bumper denne jeg. Jeg skal fjerne bare glasset. Er det bare og ta tak og få det ut? Bilen er 3bg Passat. Det er varme i speilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2009 jupp, dytt speilglasset helt inn innerst mot ruta og ta tak på baksiden av glasset og dra det konstant rett ut. krever litt makt. du har på følelsen av at du ødelegger noe. da gjør du det riktig hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...