kjedekollisjon på Kroppanbrua

Anbefalte innlegg

Kørte forbi når jeg skulle på skolen i mårest. begynte å spekulere litt når jeg så en bakende på en bil høyt oppe i lufta..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerte der jeg også, passerte også de 7 som hadde rota det til noe jævlig for seg på Melhus.. amatører ass, tenk om alle var like flinke som meg til å kjøre bil ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerte der jeg også, passerte også de 7 som hadde rota det til noe jævlig for seg på Melhus.. amatører ass, tenk om alle var like flinke som meg til å kjøre bil ^^

 

Ja tenk på det du! Ikke dårlig å kunne passere to "ulykkessteder" på samme dag.. å ikke havarere selv!: smil :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahh, det skal jeg bættere si deg ja! :D

Og da snakker vi bare om de som har vært i nyhetene.. hæhæ.. Det er mye rart å se langs veiene nå til dags ass, på fredag så jeg forresten Siri Kalvig(ho værdama) sto godt parkert av veien også.. :D Jeg skulle stoppe for å hjelpe, men da bare smilte ho og ga meg: ja : Så da kjørte jeg videre..

Ho "kjørte" en ganske ny V70, men så ut som ho bare hadde glidd av veien, ikke stoppa i nor trær eller autovern eller noe, kjedelig ass.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rimelige spenstig å kjøre på en bil slik at den blir stående med bakenden i været på den måten. Stilig bilde, men sikkert ikke stilig for de som kjørte de involverte bilene.

Glatt ute, billaus.. Ja dette er herlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det går an sier bare jeg :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det kommer av alle smartingene som ligger i 30 i venstrefeltet fra tonstadkrysset til postterminalen, for så å krysse tre felt på to sekunder, bråbremse seg inn i køen som står dønn stille i høyre felt (Avkjøringa til Omkjøringsveien..) "Oi, skulle av her jeg ja!" Ser det hver eneste dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe dette fikk jeg med meg jeg også ja, men har ikke kunnet komentere før nå. Lurer på hva er så spesielt kjapt med å kjøre inn forran rett før man skal svinge av mot Tunga. Jeg tok en test to morgener jeg kjørte til jobb på Tunga. Første dag kjørte jeg helt frem til det nesten var for sent å svinge inn forran ( frekt men). Neste dag lå jeg i køen så å si i samme fil hele tiden. Å vet dere hva, jeg sparte bare ett minutt på å gjøre det jeg gjorde første dagen. Da forsto jeg at dette var idioti, så nå kjører jeg inn i køen ganske mye tidligere enn før. Mye penger å spare på å kjøre forsiktig og smart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører der hver morgen, og det er helt ufattelig hvor mange som kommer og sperrer bussfeltet inn mot byen fordi de blir stående der å blinke og skal trenge seg inn i siste liten for å spare 50m..

Jeg bruker legge meg inn i ei passende luke iløpet av brua jeg, seinest ved den hvite heltrukne lina som går tvers over alle kjørefeltene der.. Jeg vet ikke om det er det den er til, men jeg ser for meg at det er et fornuftig punkt å være "på plass", da ser bussene som kommer fra bussholdeplassen hvor du skal også.. Er det det den streken er til egentlig? eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.