Går dette på Touran??? 8,5X19 ET35

Anbefalte innlegg

Skal ha nye felger/dekk til Touranen og lurer på om dette vil går bra.

8,5 X 19" med ET 35 og 235-35-19

Det er en Highline med sportunderstellet som senker 30mm mener jeg.

Takker for svar ! !

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo. Noen som har svar eller??

Er sikkert ikke noe stress men greit og være på den sikkre siden.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har sett tråden og jeg går for det jeg.. og hva orginal senk er veit jeg ikke nei,ka godt være 15mm

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha nye felger/dekk til Touranen og lurer på om dette vil går bra.

8,5 X 19" med ET 35 og 235-35-19

Det er en Highline med sportunderstellet som senker 30mm mener jeg.

Takker for svar ! !

TThomaz

8,5 tom felg med ET35 kommer veldig langt ut på Touran og anbefales vel egentlig ikke. Hvis dekket er et annet enn Nankang NS2 eller Falken FK451, så vil dette nok subbe. ET45 på 8,5 toms felg er mye bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OKAY. Hmm felgene som jeg har sett meg ut leveres bare med ET 35 som minste. Grrrrrrrr men bilen har bare orginal sport understell og kommer ikke til og senkes mere. MEN vi får se etter noen andre felger istedenfor da....

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en Touran med 8.5x19 ET 35 og det stakk rimelig godt på utsiden av skjermen så som Runar sier det anbefales ikke.

Eieren endte opp med 8x19 ET 40. Det gikk omtrent akkurat kant i kant med hjulbuen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det det beste valget er da 8x19 da assa. Og 8,5X19" med ET45 vil det kunne gå greit???

ET måles i mm ikkesant?

Får se etter nye hjul IGJEN da! Noe forslag eller? Og dem skal ha mange eiker da det står på ønskelisten til fatter`n

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det det beste valget er da 8x19 da assa. Og 8,5X19" med ET45 vil det kunne gå greit???

ET måles i mm ikkesant?

Får se etter nye hjul IGJEN da! Noe forslag eller? Og dem skal ha mange eiker da det står på ønskelisten til fatter`n

TThomaz

Jepp ET er i mm, dvs ET40 bygger 5mm lengre inn enn ET35. 8,5x19 ET45 er tøft på Touran og skal gå greit å kjøre med også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg hadde touran kjørte jeg med BBS CH 8X18 ET50

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt 8,5x19 et34 med 235 falken hjul og det gikk helt fint. Felgen er en liten tanke for langt ut (her snakker vi 1millimeter ell 2..) , men med smidde fjører og org. sportsdempere så så det tøft ut. Kjører nå på 9x20 og det er heller ikke noe problem...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt 8,5x19 et34 med 235 falken hjul og det gikk helt fint. Felgen er en liten tanke for langt ut (her snakker vi 1millimeter ell 2..) , men med smidde fjører og org. sportsdempere så så det tøft ut. Kjører nå på 9x20 og det er heller ikke noe problem...: smil :

Du har ikke bilde av bilen med 20"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke bilde av bilen med 20"?

jo det har jeg.. Men de er med 8,5x20 et.35. (bildene med 9x20 ble borte da pc kræsjet...: bh : )

Blir lagt ut en tråd om bilen snart..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne ruller da på 20" stemmer ikke det da? og det er vel Norsk bil også ditta!!

Fressssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

TThomaz

5_348095935.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyren burde ha avmontert "nerdrumkroken" før han knipsa bildet da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den så jeg også.... passa ikke helt det nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.