#1 Skrevet Januar 22, 2007 Mener på jeg har sett samme type felger bare med VW-navdeksel. Noen som kunne sjekket på AKTE om det stemmer ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 Jeg fant jeg fant..........jeg fant delenummeret på selve felgenhttp://www.passatplus.de Visste jeg hadde sett de felgene med VW deksel en plass.......delenummeret er : 4B0 601 025 J Z33 Kan sjekke om senterdekslet er å få løst og evt. delenummer på det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 No one ?? Skulle gjerne hatt delenummer på det navdekselet....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2007 Jeg fant jeg fant..........jeg fant delenummeret på http://www.passatplus.de Visste jeg hadde sett de felgene med VW deksel en plass.......delenummeret er : 4B0 601 025 J Z33 Kan sjekke om senterdekslet er å få løst og evt. delenummer på det ? Mulig jeg er trøtt men du skriver her du fant dele nr'et... er det til felgen det da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 Mulig jeg er trøtt men du skriver her du fant dele nr'et... er det til felgen det da eller?Hehe ja du er trøtt Fant delenummer på selve FELGEN men jeg vil vite om man får det navdekslet med VW-logo løst...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2007 Det ser ut som om du skal ha 3B0 601 149 E, står at denne er for felg 4B0 601 025 J og er i polert aluminium ( samme som felgen med kode Z33 ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2007 Det stemmer, men du må også ha med fargekode: 3B0 601 149 E KTB Er på lager i Norge, koster ca 350,- pr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2007 Det stemmer, men du må også ha med fargekode:3B0 601 149 E KTB Er på lager i Norge, koster ca 350,- pr stk. Må betale mere for navdekslene enn jeg skal gi for felgene Tror jeg skal høre med en bekjent i Tyskland jeg gitt............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...