#1 Skrevet Januar 22, 2007 Hallo. Brekket mitt begynner å bli veldig slakt nå så regner med at det bare trenges å strammes, men hvordan gjør man det? vanskelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 Hallo.Brekket mitt begynner å bli veldig slakt nå så regner med at det bare trenges å strammes, men hvordan gjør man det? vanskelig? Kan strammes inne i bilen på håndbrekk armen, men sansynligvis har håndbrekkmekanismen på en eller begge caliperne hengt seg opp, da må du i tilfelle skifte caliper for for å få det i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2007 Brekket er helt slakt i bånn og helt hardt etter 2 hakk eller noe sånt, så hva trenger jeg av deler? Bare nye calipere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2007 Brekket er helt slakt i bånn og helt hardt etter 2 hakk eller noe sånt, så hva trenger jeg av deler? Bare nye calipere? For å finne ut hva du trenger må du nesten undersøke litt. Du kan f.eks starte med å koble av wirene på caliperne å se om mekanismen går fritt. Du kan være så "heldig" at det er wirene som er trege, for å sjekke det må du ha med deg en kompis som kan dra opp brekket samtidig som du holder litt spenn wirene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2007 Skal prøve meg litt fram på torsdag og til helga, får se hva jeg finner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2007 Når du har sjekket dette, så si gjerne hva det var, sliter med samme problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2007 Når du har sjekket dette, så si gjerne hva det var, sliter med samme problem. Ble din slakkere og slakkere eller ble den plutselig 2-3 hakk slakkere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2007 slakkere og slakkere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2007 Min ble plutselig et godt hakk slakkere og så har den blitt forsiktig slakkere. Regner med å skru litt på lørdag\søndag så skal gi tilbakemelding på hva jeg har funnet ut at hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2008 Ja hva fant du ut her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...