Anbefalte innlegg

Hallo.

Brekket mitt begynner å bli veldig slakt nå så regner med at det bare trenges å strammes, men hvordan gjør man det? vanskelig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

Brekket mitt begynner å bli veldig slakt nå så regner med at det bare trenges å strammes, men hvordan gjør man det? vanskelig?

Kan strammes inne i bilen på håndbrekk armen, men sansynligvis har håndbrekkmekanismen på en eller begge caliperne hengt seg opp, da må du i tilfelle skifte caliper for for å få det i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brekket er helt slakt i bånn og helt hardt etter 2 hakk eller noe sånt, så hva trenger jeg av deler? Bare nye calipere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brekket er helt slakt i bånn og helt hardt etter 2 hakk eller noe sånt, så hva trenger jeg av deler? Bare nye calipere?

For å finne ut hva du trenger må du nesten undersøke litt.

Du kan f.eks starte med å koble av wirene på caliperne å se om mekanismen går fritt. Du kan være så "heldig" at det er wirene som er trege, for å sjekke det må du ha med deg en kompis som kan dra opp brekket samtidig som du holder litt spenn wirene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve meg litt fram på torsdag og til helga, får se hva jeg finner..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du har sjekket dette, så si gjerne hva det var, sliter med samme problem.: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du har sjekket dette, så si gjerne hva det var, sliter med samme problem.: bh :

Ble din slakkere og slakkere eller ble den plutselig 2-3 hakk slakkere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slakkere og slakkere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ble plutselig et godt hakk slakkere og så har den blitt forsiktig slakkere.

Regner med å skru litt på lørdag\søndag så skal gi tilbakemelding på hva jeg har funnet ut at hjelper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hva fant du ut her da?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.