#1 Skrevet Januar 22, 2007 Hei Har noen et tips eller flere til meg hvordan jeg kan få et rør å hver side på en diesel sånn som 1.8 t har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 Kjøpe nedre del av støtfangeren og ei plate innenfor denne fra 1.8 T eller tilpasse den du har selv. Så montere to blanke enderør kjøpt hvor som helst ( Mekonomen, Thorshov, Biltema, Eiker etc...) etter å ha tilpasset de originale enderørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2007 Åssen a4 har du a? På b6 og b7 er det ganske enkelt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2007 Jeg driver med dette. Snakkket med Inge Opland som hadde gjort det samme på sin bil, men er et par ting jeg lurer på. Kan jeg bruke bakpottene fra sedan? Er det stor forskjell på røra fra sedan til avant? Mye jobb å tilpasse liksom? Har fått tak i den nedre delen fra 1.8T:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2007 Du kan kjøpe fra sedan ja.. Bare det er FWD... Jeg har akkurat gjort det samme selv.. Også må du ha et Y stykke fra simons og feste for potte på høyreside også.. Så er det bare å kappe ett sted og på med noen eksos klemmer.. Så blir det nok bra Stusser kjøper du på bilxtra eller torshov eller.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2007 Åssen a4 har du a? På b6 og b7 er det ganske enkelt.. Det er en 2002 model blir vel b6 min da....????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2007 vet dere om noen som gjør sånt,uten at det behover å koste skjorta?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2007 Hei takk for svaret! Hvordan tilpasser jeg det gamle røret, hvor går jeg ut med det nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2007 Jeg bestilte deler på nordlie og fikset alt selv.. Untatt endestussene.. De fikk jeg svendsen eksos til å gjøre.. Skal prøve å ta ett bildet under bilen åssen jeg har gjort det idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2007 Jeg bestilte deler på nordlie og fikset alt selv.. Untatt endestussene.. De fikk jeg svendsen eksos til å gjøre.. Skal prøve å ta ett bildet under bilen åssen jeg har gjort det idag.. Det hadde vært konge det, hvis du hadde klart det:) Da hadde vi sett litt mer hva det dreier seg om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 23, 2007 Jeg bestilte deler på nordlie og fikset alt selv.. Untatt endestussene.. De fikk jeg svendsen eksos til å gjøre.. Skal prøve å ta ett bildet under bilen åssen jeg har gjort det idag.. Venter i spenning på bildet, takk for hjelpen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 23, 2007 min plan er å bestille meg en S4 fanger og et sportec eksos.. da får man to stusser bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 24, 2007 Sorry fikk ikke tatt bildet igår siden bukken på jobben til mor og far var i bruk.. Får prøve igjen idag etter de stenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 26, 2007 Hei Har noen et tips eller flere til meg hvordan jeg kan få et rør å hver side på en diesel sånn som 1.8 t har? trenger noen flere gode tips, ser jo rundt om at det er en del biler som har dette... Gjerne bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2007 noen som har tips til meg i dag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...