#1 Skrevet Januar 22, 2007 Weeeee quattro føre jo hihaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 må ikke bli overivrig^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2007 Ikke quattro , men det er ikke så gale med bakhjulstrekk heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2007 fint på steinsfjellet no hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2007 vill på stå d e fint overalt i haugesund eg nå... gøy gøy gøy...men satan te bensin d går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2007 hehe går litt diesel ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2007 noen mørke bilder av lekinga.. flammer er altids morro blei ganske kvit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2007 eg hater forhjulsdrift drift!!! skreiv feil hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2007 En må være forsiktig!Stod i hgsd avis at noen kunne forvente seg forelegg pga leking på glatta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2007 En må være forsiktig!Stod i hgsd avis at noen kunne forvente seg foreleggpga leking på glatta. Dette skriver de jo for å "skremme" oss. Ble selv stoppet av statens vegvesen dame her for noen dager siden , men kan ikke akkurat si at jeg bryr meg av den grunn. At det er et problem at en tar seg noen "runder" på en plass hvor det ikke er noe å treffe , det syns jeg ikke er det store problemet Sunn fornuft osv......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...