#1 Skrevet Januar 22, 2007 Trenger litt hjelp under ombygging og har noen spørsmål, noen som veit?? Skal bygge om en Audi 80 quattro typ 85 til en 20V turbo type aan... Hadde tenkt til å bruke S4 girkasse passer det??? og kan jeg bruke diff fra typ 89 2,3 L?? Passer drivakslinger, mellomaksling og girkasser fester på s4 girkassa, fra audi 80 quattro typ 85?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 Trenger litt hjelp under ombygging og har noen spørsmål, noen som veit?? Skal bygge om en Audi 80 quattro typ 85 til en 20V turbo type aan... Hadde tenkt til å bruke S4 girkasse passer det??? og kan jeg bruke diff fra typ 89 2,3 L?? Passer drivakslinger, mellomaksling og girkasser fester på s4 girkassa, fra audi 80 quattro typ 85?? Har gjort dette på en typ 89. Brukte originalkassa. Da er det jo bare å skru rett på. Tror du må ha annen mellomaksling hvis du vil bruke S4`n sin 6-trinns kasse pga lengden. Har nå fått tak i 5-trinns S2-kasse og de er visst bolt-on. Hvertfall på min 90q. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...