#1 Skrevet Januar 22, 2007 lurer på hvor mye dette tåler av hk og evnt nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 Helt til det går i stykker, er helt sinnsykt slitesterkt. Du har sikkert sett denne , mener den har orginalt drivverk. Om ikke denne har det så hadde iallefall den første audi 80Q som jeg var borti med 20VT,orginalt drivverk. Den sto det Ferrita på hele siden og var svensk eid helt til Rune Danneborg kjøpte den til Norge, jeg skrudde og kjørte en god del med den bilen og det er helt sykt hvor mye dette drivverket tåler. Der var diffen bak sveisa. Typisk start på stripen med svensk eier var rivstart med etterfølgene rygging og røsking i førstegir med alle 4 hjulene med hjulspinn. Helt sykt at det ikke sa knas vær gang. Gikk i flere år slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2007 martinsson har modifisert S4 V8 gearkasse. Samme opplegget som Jonus. TROR jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2007 Helt til det går i stykker, er helt sinnsykt slitesterkt. Du har sikkert sett denne , mener den har orginalt drivverk. Om ikke denne har det så hadde iallefall den første audi 80Q som jeg var borti med 20VT,orginalt drivverk. Den sto det Ferrita på hele siden og var svensk eid helt til Rune Danneborg kjøpte den til Norge, jeg skrudde og kjørte en god del med den bilen og det er helt sykt hvor mye dette drivverket tåler. Der var diffen bak sveisa. Typisk start på stripen med svensk eier var rivstart med etterfølgene rygging og røsking i førstegir med alle 4 hjulene med hjulspinn. Helt sykt at det ikke sa knas vær gang. Gikk i flere år slik. Da blir det sikkert å holde til mitt bruk da. ca 450hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2007 husk at GTE er firrer motor. Dette er ikke samme drivverk som biler med femmer mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2007 husk at GTE er firrer motor. Dette er ikke samme drivverk som biler med femmer mener jeg å huske. er nok en firer mann jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2007 mener jeg har hørt at martinsson kjører orginal girkasse og ellers orginalt drivverk jeg: klø : har visst en helt sinnsyk tid på å skifte girkasse 14 minutter eller noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2007 dette er riktig nok ein femmarkasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2007 dette er riktig nok ein femmarkasse ao.. den både hørtes og kjentes godt kan jeg tenke meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2007 Helt til det går i stykker, er helt sinnsykt slitesterkt. Du har sikkert sett denne , mener den har orginalt drivverk. Om ikke denne har det så hadde iallefall den første audi 80Q som jeg var borti med 20VT,orginalt drivverk. Den sto det Ferrita på hele siden og var svensk eid helt til Rune Danneborg kjøpte den til Norge, jeg skrudde og kjørte en god del med den bilen og det er helt sykt hvor mye dette drivverket tåler. Der var diffen bak sveisa. Typisk start på stripen med svensk eier var rivstart med etterfølgene rygging og røsking i førstegir med alle 4 hjulene med hjulspinn. Helt sykt at det ikke sa knas vær gang. Gikk i flere år slik. i avataren min ser du panseret på den omtalte bilen... Jeg klarte å ryke kassa jeg. Er nemlig gamle bilen min:). Hadde da ca 400 hk i bilen. Røyk på isbane i Sigdal. Tror ikke det var første kassa Jeg har ryki 2 andre quattro kasser også. Begge disse på orginal effekt motor;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 23, 2007 ao.. den både hørtes og kjentes godt kan jeg tenke meg? Veldig glad dette skjedde på bane og ikkje på vei. full stopp på alle fire i ca 140km/t. med under 200hk på hjula. Gikk mest utover stoltheten denne gangen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...