Anbefalte innlegg

Noe å hente på å gi 2,4 v6 et "støt"? Hvordan, og ikke minst hvor kan dette gjøres? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med åpent luftfilter?

Du får en fin lyd på bilen ved turtall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kan jo være bra. at det er åpent, hva innebærer det? Hva skal jeg gjøre i forhold til nåværende?:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hvor jeg kjøpte mitt, men det var fra USA.

og sånn ser det ut

%7B4A3DB878-499B-4BDA-BAA5-5C91E4FDFE45%7D.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe å hente på å gi 2,4 v6 et "støt"? Hvordan, og ikke minst hvor kan dette gjøres? : klø :

Det er vel egentlig ikke så mye å gjøre enkelt på en sånn motor for å få effekt du merker noe til. Beste er nok å bytte ut bilen til en med større motor.

Men man kan alltids porte topper, bytte kammer, øke komp, omprogrammere motorstyring, sette på annet eksosanlegg osv.... Men blir nok uforholdsmessig dyrt. Er som oftest ingen merkbar effektøkning med de enkle og billige triksene som luftfilter og sportseksos, desverre. Men du får litt annen lyd, og lyd har lurt folk mer enn en gang : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke sånn at denne motoren kan "justeres" til å yte litt mer? Med tanke på luftfilter; hiver man bare ut den boksen som er der i dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.