#1 Skrevet Januar 22, 2007 Noen som har erfaringer med Koya-felger..? Har kikka litt på GTR4, så ikke så verst ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 Har en kamerat som har disse i 18" på en Honda Civic og han er skikkelig fornøyd ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2007 Gun metal eller plasma min som kødder med fargen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2007 utrolig bra finish på denne felgen har en venn som hadde disse på en opel . tror han ga rundt 11 k for dekk og felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2007 De på bildet er 'Hyperblack' som dem heter, så det er nok ikke skjermen din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2007 Fete!! hvor får man desse da? så kjekke ut til bimmeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2007 Jeg skal kjøpe disse i 19", kjenner han som skaffer dette til norge, finns bare i 18, men et fåtall er lagd i 19": smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2007 Fete!! hvor får man desse da? så kjekke ut til bimmeren:)Styling Tech og Bilprodukter.no selger vertfall.. Jeg skal kjøpe disse i 19", kjenner han som skaffer dette til norge, finns bare i 18, men et fåtall er lagd i 19": smil :Hm, Bilprodukter.no selger i 17", vertfall, ellers passer det dårlig på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2007 Styling Tech selger vertfall.. åj! der har jo jeg rabatter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2007 Hehe.. Tror de hadde passa bra på bimmern din ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 23, 2007 bortsett fra att de ikke finst i 5x120 så Får spekulere på Barracuda Starform Evo isteden da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 23, 2007 Styling Tech og Bilprodukter.no selger vertfall.. Hm, Bilprodukter.no selger i 17", vertfall, ellers passer det dårlig på min.. Sorry, jeg skrev feil, finns bare opp til 18, men noen i 19 i utlandet etter det jeg har hørt, han sa han skulle skaffe meg i 19 hvertfall, bare å vente å se om det kommer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 23, 2007 Er det lov å stjele tråden din litt Anders? Noen som har prøvd felger som heter R-tech? kvalitet? da R-tech 23: http://www.dekk-spesialisten.com/26.html ps. ikke lov å kjøpe desse felgene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 23, 2007 Sorry, jeg skrev feil, finns bare opp til 18, men noen i 19 i utlandet etter det jeg har hørt, han sa han skulle skaffe meg i 19 hvertfall, bare å vente å se om det kommer det.Ah, hehe, da er jeg med.. Sikkert stilig i 19" regner jeg med.. Er det lov å stjele tråden din litt Anders? Noen som har prøvd felger som heter R-tech? kvalitet? da R-tech 23: http://www.dekk-spesialisten.com/26.html ps. ikke lov å kjøpe desse felgene:) Hehe, går fint det, har fått de tilbakemeldingene jeg hadde lyst på.. Forøvrig fete de R-Tech 23-felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 23, 2007 skaffer disse hos sjefen jeg, rabater er det tilklubb medlemmer også ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 23, 2007 skaffer disse hos sjefen jeg, rabater er det tilklubb medlemmer også ta kontakt Koya eller R-tech? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 23, 2007 Pole-Position AS på Lørenskog utenfor Oslo forhandler også Koya-felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 23, 2007 trur jeg fikser begge to send meg et bilde av felgen dere ømsker med navn osv inpress boltsirkel osv. så skal jeg se hva jeg får til. sendes til olavsalv@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 23, 2007 Disse felgene har jeg på Passaten den ene felgen har flasset ørlite på det sorte, ellers er det en kjempe felg godt fornøyd med den , skulle bare fått den i 8,5 *18 mine er kun 7,5*18 litt lite synest jeg, da . Har hatt felgene i 1 år nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 23, 2007 skaffer disse hos sjefen jeg, rabater er det tilklubb medlemmer også ta kontakt Bitte litt Off-Topic, men Salvesen Men hvor blir det av tilbudet mitt på Koya Riviera da: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 23, 2007 trur jeg fikser begge to send meg et bilde av felgen dere ømsker med navn osv inpress boltsirkel osv. så skal jeg se hva jeg får til. sendes til olavsalv@online.no Sendte PM isted, men kan sende en e-post med bilde også nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...