Anbefalte innlegg

Hei. jeg har en audi a4 98 modell med original cd-spiller og veksler. jeg lurer på om det er muligheter for å montere forsterker på denne cd-spilleren og hvordan. så at det ikke var noe aux inngang på denne.

Håper på positivt svar

: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Tror det er en sånn her du trenger.

Aldri prøvd noe sånn, eller vært borti noen som har, men sånn som jeg ser det, så er det den enste utveien, hvis du ikke har RCA-utganger (ser du skriver aux-inngang, men håper du mener RCA-utgang)

Sikkert noen her på forumet som har erfaring med liknende.

Lykke til!! ;)

-JM-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. men her står det kun 2x55 w. vil det si at jeg kun kan ha en liten forsterker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Du kan ha 5 monoblokker hvis du vil, men utgangseffekten som spilleren gir må ikke overskride 2x55watt.

Du har jo sannsynligvis 4 høytaleruttak på spilleren din. Med den dingsen fra Stinger så er det bare å koble 2 av de inn på, og så kan du kjøre RCA ut.

Hvis du har en 4 kanals forsterker så kan du bare kjøre gren i enden av RCA-kabelen, så får du lyd på alle kanalene, men det vil bare være i stereo, du kan ikke stille front/back-fading fra spilleren (såfremt du ikke kjører TO sånne bokser fra Stinger. Da vil du få mer kontrollmuligheter fra spilleren din).

Denne forsterkeren er fin å bruke på ditt oppsett. Den gjør om "vanlige" rca-signaler til "sub"-signaler. Billig er den også, og gir god trøkk!

Det du trenger da er:

- boksen fra stinger

- 1x rca-kabel

- 2x rca-gren

- den forsterkeren jeg viste deg

Da kan du kjøre et frontsett, et sett bak (6*9 / komponentsett) og en sub, og alikevell komme ut av det uten å brenne av alt for mye peeng.

Hvis du vil ha mer styring av lydbilde ditt vil jeg nok anbefale en spiller som har front og back og non-fade utganger, men vet ikke om noen som passer veldig fint inn i audi sint røde dashbord.

Lykke til!! :):)

-JM-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.