#1 Skrevet Juni 28, 2004 Heisann.. Skal jo til tr.lag uke 30 til fam og venner på ferie.. Hvis jeg får "lov" så stikker jeg ned innom lånke på lørdagen..men er det VW/Audi treff da el? Hørte rykter om det.. Vanlig banekjøring og utstilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2004 Heisann.. Skal jo til tr.lag uke 30 til fam og venner på ferie.. Hvis jeg får "lov" så stikker jeg ned innom lånke på lørdagen..men er det VW/Audi treff da el? Hørte rykter om det.. Vanlig banekjøring og utstilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2004 ehh..hehe..var jo en tråd på dette jo..hmm..litt morgentrett enda serru.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2004 ehh..hehe..var jo en tråd på dette jo..hmm..litt morgentrett enda serru.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...