#1 Skrevet Januar 22, 2007 Hei. Jeg skal til å sette i fjernstyring på sentrallås på golfen min. Det jeg trenger litt hjelp til er å finne hvilke to ledninger det er som går til den "sensoren" som merker at jeg låser opp fører døra og aktiverer vakum pumpa til resten av dørene. Noen som sitter på noen tøffe programmer som kan finne ut hvilke farge det er på disse ledningene? Vet jeg kan ta av dørtrekket og sjekke, men hadde håpet jeg hadde spart tiden det tar med å ta det av og på! Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2007 Mail / PM (mail er å foretrekke, adressen er bildiagnose@tull&vasgmail.com (du skjønner vel hva du må fjerne, som jeg har lagt inn for å lure spamrobotene ) understellsnret så skal jeg ta en titt og se om jeg finner ut hva du vil ha. Det er altså ledningene som går til sensoren som merker at du vrir om nøkkelen du vil ha tak i ? Tør ikke garantere at jeg finner disse for deg, kommer ann på om den / de mikrobryterene er merket på skjemaet, eller om dem ser ut som de andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 Det er de ledningene jeg er på jakt etter ja. Helst fargen når de går inn i selve kupeen (Hvis de skifter farge noen plass). Sender deg en mail når jeg har understellsnummeret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2007 Se litt på denne så tror jeg du skal finne det du trenger! 821X-(M)G-VW-Golf-95.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...