#1 Skrevet Januar 23, 2007 Har noen oz felger på handa nå, men mangler senterdeksel. De ser ganske like ut som bbs rs eller rm. Har oz felgene samme senterdeksel? Eller hvor kan man få tak i senterdeksel til oz felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 Har noen oz felger på handa nå, men mangler senterdeksel. De ser ganske like ut som bbs rs eller rm. Har oz felgene samme senterdeksel? Eller hvor kan man få tak i senterdeksel til oz felgene? Hvis det er tilsvarende MSW by OZ Racing felger som mine så passer kun orginale OZ senterdeksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 ok, er de å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2007 De får du nok kun brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2007 Ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2007 finner ingen på ebay.. hva må jeg søke etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2007 finner ingen på ebay.. hva må jeg søke etter? Må nok bare søke innimellom, da det dukker opp nye ting hele tiden. NB! sjekk også ebay.de også da ikke alle annonser der dukker opp på ebay.com. Etter litt leiting fant jeg iallefall en slik senterkopp til ATS`ne mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2007 ok. så da burde jeg vel kanskje slå til på felgene da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...