Anbefalte innlegg

Lurte på om den ikke var postet før ja, prøvde å søke etter den, men fant den ikke.... :-) sikkert noen som ikke har sett den før...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det rundkjøringen på Triaden eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende.. hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende.. hehe ;)

ot: kjører du uten dump? var så kul lyd i den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det rundkjøringen på Triaden eller?

Ser unektelig slik ut. Satser på at det er rundkjøringen mellom Triaden og Norfolier, synes det bygget i bakgrunn ser litt for kjent ut.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg morro ut Frank! Angrer fryktelig på at det ikke ble quattro på meg! : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho! Du er god til å ratte quattro Frank!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det :P

Kommer en snutt til siden dere så ut til å like det. Ser ut som om det går sakte, men hadde vel ca 80 igjennom svingen, tømte 2 gir... skulle bare vært litt slakere sving slik at man kunne begynt på 3dje..hihi

http://video.google.com/videoplay?docid=-4629643604571649421

80 på speedometeret ja :nana:

håndbrekk/shiftlock og/eller flick?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke 80 på speedo, hadde nesten turtallsperra på 2dr gir dvs endel mer på speedo. Bruker mest å flicke ut bilen syntes det fungerer best, men også håndbrekk er en variant som brukes.

Skal sjekke om jeg finner fler filmer. Brukte mye flick når jeg ratta på audi treffet på rudskogen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs2 har 6 trinns så de har vel kanskje 120-130, men ikke så veldig breit og lenge akkurat. Vi har vært breiere enn det der i slike hastigheter eirik, bare synd man ikke alltid har kamera ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs2 har 6 trinns så de har vel kanskje 120-130, men ikke så veldig breit og lenge akkurat. Vi har vært breiere enn det der i slike hastigheter eirik, bare synd man ikke alltid har kamera ;)

Er det ikke logisk at ei 6trinns kasse har kortere steg på girene? ihvertfall når det er noenlunde like biler det er snakk om : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, mente jo 3dje gir ja. En 6trinns har lavere hastighet i 3dje i forhold 5 trinns

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du.. jeg har over 160 på 3. giret mitt ..... : vinke :

Fikk testa det litt på fetsund - sørumsand sist gang det var skikkelig snø på veien. Var litt småekkelt men sykt digg når rompa slenger i 100+ ihvertfall : smil :

Skulle hatt kamera fastmontert vettu, skjer alltid noe kult når du ikke har planlagt det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.