#26 Skrevet Januar 25, 2007 Ja vet det, lenge siden jeg hadde 6 trinns nå, men er ganske sikker på at jeg har lengre 3gir enn deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 25, 2007 Gikk ikke din til 180 a? Mener å huske det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 25, 2007 i allefall ganske langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 2, 2007 Sleng ut nå flere filmer da rui. Ser at du har bra skuv etter å ha prøvd ut kameraet sist helg. Må jo spille av på 50 frames per secound for at det skal se litt gromt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 2, 2007 Skal få slengt opp noen flere filmer, men kameramannen min er litt treigt med å dele filene med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 26, 2007 http://martinssonracing.se/prylar/film/general%20lee%20rondell.wmv Martinsson har testet Generalen i rundkjøringa også - litt mer brutalt en S-avanten .. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 26, 2007 He he. Det der blir jo bare så rått at det er ikke morro engang. Blir liksom for brutalt det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 28, 2007 Veit ikke hvem som eier rs2 i klippet før her, men jeg irriterer meg over folk som har større nøkkelknippe enn vaktmesteren hengende og klirre. Blir riper også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 3, 2007 Det som ikke kommer så godt frem på den rs2 filmen er at det er nedoverbakke nesten hele veien, bortsett fra de 10 første sekundene, og slutten av filmen. Og det går fort til tider.. 1min og 28 sek ut i filmen er farten 160 mener jeg og huske. Det er og sporete og skikkelig glatt Har vel ikke noe inna fra bilen du frank? Filmer man i pasasjersetet uten å feste kamera, ser det ut som man nesten ikke ligger breit i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 4, 2007 Skal ligge ne ganske lang film på youtube hvor det er filma innenifra, ser ikke ut som man ligger såå breit nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 5, 2007 Jeg fant den Pen og kontrolert kjøring. Det skal du ha Såg ut som fint hærje føre Vanskelig å få noe særlig fartsfølelse på film, men syns det gjikk en del fortere på den rs2 filmen. Vil gjærne se mere. digger sånne filmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...