#1 Skrevet Januar 23, 2007 Etter at bilen har stådd inne i garagen i to uker så virker plutselig ikke baklysene mine: bh : Før jeg satte den inn så hadde jeg bare kjørelys på venstre side, nå er det dødt der og. Sjekket sikringene og alle var ødelagt. Byttet disse, men kom fremdeles ikke noe lys. Målte med prøvelampe i sikringsholderen og der var strøm frem dit, men kommer ikke strøm bak. Har testet pæreholderene og de funker. Når jeg slår på blinklys så blinker de hurtig framme, å det tyder jo på at det ikke kommer strøm til noe der! Eneste som lyser bake er skiltlysa:confused: Noen som har vært borti lignende? eller har gode råd og tips. Må jo ha baklys for å kunne kjøre, har ikke så lyst på en lastebil eller noe annet krasjende inn bake: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 Etter litt sandpapir og en halv boks kontaktspray ble det lys på venstre side igjen:) Nå er det bare høyre side som mangler.. hm: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 Etter litt sandpapir og en halv boks kontaktspray ble det lys på venstre side igjen:) Nå er det bare høyre side som mangler.. hm: rolleyes Du har vel fortsatt igjen litt sandpapir, og den resterende halve boksen med kontaktspray ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2007 Sandpapir er det mer av:)hehe.. Men kontaktsprayen tok kveld, ble fritt for gass på boksen så får ikke ut noe: bråk : hehe.. Så må vell investere i en ny bokse:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2007 Sandpapir er det mer av:)hehe.. Men kontaktsprayen tok kveld, ble fritt for gass på boksen så får ikke ut noe: bråk : hehe.. Så må vell investere i en ny bokse:) hehe Hehe. Det hender jo det fungerer å få inn litt trykkluft om det er igjen mere væske i boksen. Slik at du får sprutet ut siste rest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2007 Ja må gjøre noe i allefall:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...