Anbefalte innlegg

Har jo solgt sommer skoene til A3`n nå så må jakte på nye før sommern kommer. er det noen som vet om gode jaktmarker for dette?? begynner å bli liten tid igjen til sommeren kommer over oss, og jeg kan jo ikke kjøre med piggdekk i sommer: gråter :

Hjelp!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk en god pris på Dekkskift.no på de merkene de fører, i mitt tilfelle OZ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags felger er du på jakt etter da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra nå av kommer all fremtidig dekkhandel fra min side skje på Østlandsk Dekkservice, som er med i superdekk-kjeden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja første turen går nok dit tenker jeg:) hehe

men er mange som har nevnt at de har hatt problemer med de når det skjer noe med produktene man har kjøpt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første bud hvis man skal handle hos Sharif er å kjøpe noe han har på lager. Skal man bestille noe annet er det ikke garantert at man får det. I alle fall ikke når man vil ha det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange forslag her.. husk også å sjekke Jons Dekk og Felg - http://www.jonsdekkogfelg.no. BRA priser og bra utvalg...

Enig i det,kjempe service der og bra priser gir han også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å ødelegge tråden din, men jeg er i samma knipa.

Noen som har kjøpt felger over ebay.de?

Hvordan ser jeg om det er 1, 2, 3 eller 4 felger til salgs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.