Originalturbo sliten ved 170 000km?

Anbefalte innlegg

Har bilen på bukker nå, i forbindelse med at jeg må skifte termostat, LMM osv. Er det sansynlig at turboen er sliten etter å ha kjørt 170 000km? Regner med det er originalturboen som står i. Bilen har automat, og har vært eid av en lite bilinteressert familiefar fra den var ett år gammel og til rett før jul. Så er vel lite sansynlig at bilen har blitt skamkjørt.

 

Lurer på om jeg skal gidde å begynne å stresse med å demontere kompressoren til klimaanlegget osv for å komme til turboen for å sjekke om det er mye slark i den osv.

 

Hva mener folk her? Siden LMM og termostat har vært gåen siden jeg overtok bilen, har jo bilen gått skikkelig dårlig hele tiden, så har ingen bakgrunn for å anta det ene eller andre om turboen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen formeninger om holdbarheten til disse turboene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.