#1 Skrevet Januar 23, 2007 Hei! Må ha en dobbelsidfig teip som fester skikkelig i all slags vær og den må tåle temperaturendringer. Skal være utendørs. Noen som kan anbefale noen typer? Har prøvd noen, men ingen av de funker. Skal førøvrig brukes til å feste en sensor til et utetermostat... mvh Jonas Heier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 Det eneste jeg kan tenke på er å bruke den typen som brukes til å lime speilet til frontruten. De kommer ikke på rull, men som en liten firkant. Du kan få tak i dem hos enten bilglass-reparatører eller kanskje hos en Audi/VW forhandler? (Vet ikke om de funker bra utendørs.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 Jeg kjøpte en sykt bra dobbeltsidig tape i fra Audi en gang,dette brukte de til og feste dørterskelen på bilene,de kalte det Klebebånd,hør etter dette du,var vell 3 eller 5m på en rull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2007 jeg brukte faktisk biltema sin (den med grønn plast) til å feste emblemene bakpå en Vectra i fjor og de sitter der enda.. er vel kanskje et par mm. tykk og holder finfint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2007 En dert silikon kan jo funke, er ikke noe værre å fjerne enn en god tape det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2007 3M eller Frimann har sikkert. Frimann driver med masse kjemi til bilindustrien. Jeg kjøpte tepe til å feste dekorlister på en gammel sub en gang i verden. Sjekk artikkel 2569-1,5-16 hos Frimann. Satt som et skudd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...