Dobbeltsidig teip som fester skikkelig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Må ha en dobbelsidfig teip som fester skikkelig i all slags vær og den må tåle temperaturendringer. Skal være utendørs. Noen som kan anbefale noen typer?

Har prøvd noen, men ingen av de funker. Skal førøvrig brukes til å feste en sensor til et utetermostat...

mvh

Jonas Heier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste jeg kan tenke på er å bruke den typen som brukes til å lime speilet til frontruten. De kommer ikke på rull, men som en liten firkant. Du kan få tak i dem hos enten bilglass-reparatører eller kanskje hos en Audi/VW forhandler? (Vet ikke om de funker bra utendørs.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en sykt bra dobbeltsidig tape i fra Audi en gang,dette brukte de til og feste dørterskelen på bilene,de kalte det Klebebånd,hør etter dette du,var vell 3 eller 5m på en rull. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg brukte faktisk biltema sin (den med grønn plast) til å feste emblemene bakpå en Vectra i fjor og de sitter der enda.. er vel kanskje et par mm. tykk og holder finfint

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En dert silikon kan jo funke, er ikke noe værre å fjerne enn en god tape det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M eller Frimann har sikkert.

Frimann driver med masse kjemi til bilindustrien. Jeg kjøpte tepe til å feste dekorlister på en gammel sub en gang i verden.

Sjekk artikkel 2569-1,5-16 hos Frimann.

Satt som et skudd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.