#1 Skrevet Januar 23, 2007 hei noen som har opplevd det samme som meg, knirker da jeg kjører el legger tyngde oppå panser og trykker ned, hva er det egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 Kan være stabilisatorstag-opphenget som har litt sliten opphengsgummi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 hadde 3 bankelyder med full rattutslag da jeg rygga før knirken begynte, hatt bilen på verksted ikke funnet noen feil ang banke lydene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2007 Hva slags bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2007 a6 2,5 tdi q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2007 2001 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2007 nedre bære armer... nesten ingen tvil.. (multiknirk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2007 takk jeg for ta en tur innom møller igjen snar da, sukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...