Anbefalte innlegg

Ja jeg prøver igjen da jeg ikke fikk noe hjelp på forrige innlegg. Saken er som følger:

Jeg får ikke kjørelyset på høyre side fremme til å virke. Det vil si at det fungerer på helt normalt på venstre side og på høyre side når jeg kjører med fulle lys. Har målt og styrt litt, å kommet frem til at det ikke kommer strøm frem til den runde kontakten som sitter i lykta. Er det relè på disse bilene, eller er det en an plass det kan ha skjedd noe som gjør at jeg ikke får strøm frem. Finner ingen feil med vag-com. Er det mulig å følge lendingene fra lysene. Ser for meg ut som de forsvinner inn ved siden av forskjermen. Men finner ikke ut hvor de ender opp. Begynner å bli mektig irritert av pipelyden hver gang jeg "dimmer": bh : . Håper på noe hjelp her folkz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjaa, vanskelig å vite siden jeg ikke vet hvilken bil du har. Men tør jeg tippe på Fiat Uno ? : smil :

Om du mailer / PM'er meg (mail er å foretrekke siden det er lettere å holde styr på) understellsnret så skal jeg se på koblingsskjemaet for deg og gi deg noe hint.

Normalt er det (desverre) ikke relee på VAG biler for lyset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en audi a4 avant 96model 1,8T: : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.