#1 Skrevet Januar 23, 2007 Ja jeg prøver igjen da jeg ikke fikk noe hjelp på forrige innlegg. Saken er som følger: Jeg får ikke kjørelyset på høyre side fremme til å virke. Det vil si at det fungerer på helt normalt på venstre side og på høyre side når jeg kjører med fulle lys. Har målt og styrt litt, å kommet frem til at det ikke kommer strøm frem til den runde kontakten som sitter i lykta. Er det relè på disse bilene, eller er det en an plass det kan ha skjedd noe som gjør at jeg ikke får strøm frem. Finner ingen feil med vag-com. Er det mulig å følge lendingene fra lysene. Ser for meg ut som de forsvinner inn ved siden av forskjermen. Men finner ikke ut hvor de ender opp. Begynner å bli mektig irritert av pipelyden hver gang jeg "dimmer": bh : . Håper på noe hjelp her folkz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 Tjaa, vanskelig å vite siden jeg ikke vet hvilken bil du har. Men tør jeg tippe på Fiat Uno ? Om du mailer / PM'er meg (mail er å foretrekke siden det er lettere å holde styr på) understellsnret så skal jeg se på koblingsskjemaet for deg og gi deg noe hint. Normalt er det (desverre) ikke relee på VAG biler for lyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 Er en audi a4 avant 96model 1,8T: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...