#1 Skrevet Januar 23, 2007 A6'en begynner å bli litt lei å starte i kulda. Den gløder ganske lenge og er litt tung startet. Er det glødepluggene som begynner å bli klare for utskifting? Bilen det gjelder er en A6 2,5tdi q 2004 modell 180hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 Er nok det som er mest nærliggende å tro ja. Skal ikke mer enn en defekt plugg til før du merker den er vond å starte. Få et verksted med såkalt tangamperemeter til å måle hvor mye strøm pluggene trekker. Bør trekke omtrent 10-12 ampere hver. På V6 da omtrent 70 ampere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 Alternativt slapt batteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2007 Er nok det som er mest nærliggende å tro ja. Skal ikke mer enn en defekt plugg til før du merker den er vond å starte. Få et verksted med såkalt tangamperemeter til å måle hvor mye strøm pluggene trekker. Bør trekke omtrent 10-12 ampere hver. På V6 da omtrent 70 ampere. Da skal jeg få undersøkt det! Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2007 Alternativt slapt batteri? Kan glødinga ta lenger tid pga dårlig batteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2007 nei..men glødinga kan tappe batteri såpass at starteren blir treg.. (lav spenning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2008 Fant du ut hva som gjorde bilen tungstartet, hadde samme tendensen på min bil i vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2008 Bytta alle glødepluggene i fjor, og den var merkbart kjappere på gløding i vinter, men langt i fra like kjapp som 1,9 tdi Touran jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...