#1 Skrevet Januar 23, 2007 Oljekjøleren har gått til plassen der solen aldri skinner nå.. dette som var opphavet til "motorhavariet" som jeg trodde var forårsaket av toppakningen.. så jeg begynte jo i helt feil ende.. MEN, det jeg lurer på er følgende: er det dyrt å bytte kjøleren på denne bilen? eventuelt hvor får jeg fatt i det? ville det være enklere å bare ta den vekk og plugge hele greien ? motortype MG (ja den eksisterer faktisk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2007 bumper denne jeg da det haster litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 På GTE`en min er det bare satt en slange mellom begge uttaka... sikkert vært samme problem med min en eller annen gang...har ikke noe problem med oljetempen så det går sikkert fint å koble den bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2007 På GTE`en min er det bare satt en slange mellom begge uttaka... sikkert vært samme problem med min en eller annen gang...har ikke noe problem med oljetempen så det går sikkert fint å koble den bort. vel.. jeg gjorde dette også.. problemet mitt ble etter noen sekunder med tomgang (under prøveprosessen etter å ha montert sammen igjen alt) ble da at slangen sprengte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2007 vel.. jeg gjorde dette også.. problemet mitt ble etter noen sekunder med tomgang (under prøveprosessen etter å ha montert sammen igjen alt) ble da at slangen sprengte Få tak i en skikkelig slange på Tess eller noe. Har montert en slange fra dem til oljekjøleren på urquattroen, funker glimrende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2007 ok.. skal si du ble kvitt ett problem eivind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...