Anbefalte innlegg

Hei driver og leker litt med tanken på og sette inn ei RS2 ell 6trinns S2 girkasse i A4 min! vet jeg muligens må må bytte opphengsfestene og korte inn mellom akslen.men det jeg lurrer veldig på er om hvordan det går sammen med orginal bakaksel!??:confused: Noen som kan hjelpe meg med et svar på om det går ell ikke??:): klø : Vet at TS racing hadde Rs2 kasse i sin Lilla A4; og mener og ha lest ett sted at Brede sa at det eneste som nesten holdt på den bilen var den orginale bakakslingen!??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei driver og leker litt med tanken på og sette inn ei RS2 ell 6trinns S2 girkasse i A4 min! vet jeg muligens må må bytte opphengsfestene og korte inn mellom akslen.men det jeg lurrer veldig på er om hvordan det går sammen med orginal bakaksel!??:confused: Noen som kan hjelpe meg med et svar på om det går ell ikke??:): klø : Vet at TS racing hadde Rs2 kasse i sin Lilla A4; og mener og ha lest ett sted at Brede sa at det eneste som nesten holdt på den bilen var den orginale bakakslingen!??

Morten Bondø har RS2 girkasse i sin A4, han kan nok gi deg noen tips og vink!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pirke,pirke...Morten "hadde", bilen er nå solgt... Men han er nok rette karn til å spørre...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med og sette skikkelig motor i A4n med det samme du er igang da? hvis du nå uansett skal ha skikkelig girkasse ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pirke,pirke...Morten "hadde", bilen er nå solgt... Men han er nok rette karn til å spørre...:)

Er vell forholdsvis uvesentlig om han har solgt bilen, han har gjort den jobben: rolleyes

Han er jaffal ikke redd for å hjelpe, jeg spurte han om ett par tng når jeg bggd rs2 girkasse i s4èn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! ja men da skal jeg sende en PM til han.:) takk for hjelpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med og sette skikkelig motor i A4n med det samme du er igang da? hvis du nå uansett skal ha skikkelig girkasse ;)

Hehe.. vært veldig gøy med en femmer i A4n. men redd for at det kan bli en noe mer omfattende jobb!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. vært veldig gøy med en femmer i A4n. men redd for at det kan bli en noe mer omfattende jobb!:)

hadde vært sykt fett.. aldri sett noen norske A4 med slik motor heller.. Bare og sett igang du;) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært sykt fett.. aldri sett noen norske A4 med slik motor heller.. Bare og sett igang du;) :)

Nei hadde vært veldig spesielt.:) men er redd for at det måtte en god del massering av torpedoveggen til for og få den nedi på grunn av lengden.er kort motorrom i A4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.