#1 Skrevet Januar 23, 2007 Nå beynnder bilen endelig å bli bulkfri, blir mest sansynlig sprøytet i morgen kveld:D lakken som blir lyder som "diamant svart med blå pærlemor" .. noen som har sett noe slikt? han kompisen min som lakker har lakkert en bil før med samme lakken, og mente at den ble veldig fin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2007 tror ikke jeg har sett den, men diamant svart med blå pærlemor høres veldig bra ut. Blir sikkert kjempebra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2007 med lakkode LC9Z? i så fall den samme jeg hadde på cosworthen min... dette var en orginal audi farge... la til ekstra med perlemor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2007 LC9Z heter "Black magic" og er en VW farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...