Anbefalte innlegg

Prøvemonterte RS6 fangeren min i går , og det så greit ut.

 

Lurer litt på hva som blir penest å ha i midten av fangeren, RS6 griller eller S6 grill , har jo montert S6 grill oppe og den er limt så den blir nok ikke byttet om ingen vet om en lur måte å få den av på da....

 

Hva tror folket om S6 grill opp og nede i RS6 fangeren , eller S6 grill oppe og RS6 i fangeren ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde denne fangern på min gamle passat og jeg synes det er penest med RS6 grillen nede jeg da. men jeg hadde også satt på RS6 oppe.

 

tips: prøv å få tak i grillene nede i fangern på ebay for møller skal ha ca 2500 pluss mva for de tre plast bitene. jeg kjøpte de til full pris den gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde denne fangern på min gamle passat og jeg synes det er penest med RS6 grillen nede jeg da. men jeg hadde også satt på RS6 oppe.

 

tips: prøv å få tak i grillene nede i fangern på ebay for møller skal ha ca 2500 pluss mva for de tre plast bitene. jeg kjøpte de til full pris den gangen.

 

Har allerede bestillt grillene nede ved tåkelyktene kom på 900,- med rabatt.

den i midten koster 1300,- hos møller så det er ikke ille , men grillen oppe ???? der har jeg en limt S6 grill og det blir alt for mye jobb å demontere så tror jeg beholder denne men lakkerer den sort. det samme med S6 grillen nede , om det blir den skal den også lakkeres sort....

 

 

Men om jeg tar jobben og få på RS6 grill oppe , må jeg da bytte panserlås ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede bestillt grillene nede ved tåkelyktene kom på 900,- med rabatt.

den i midten koster 1300,- hos møller så det er ikke ille , men grillen oppe ???? der har jeg en limt S6 grill og det blir alt for mye jobb å demontere så tror jeg beholder denne men lakkerer den sort. det samme med S6 grillen nede , om det blir den skal den også lakkeres sort....

 

 

Men om jeg tar jobben og få på RS6 grill oppe , må jeg da bytte panserlås ?

 

litt usikker på om du må bytte lås. tror ikke du skulle trenge det. RS6en er jo bygd opp på samme måten. bare litt karrosseri som er forskel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga økonomien så blir jeg å beholde S6 grillene oppe og nede i den nye fangeren , men de vil bli lakkert sorte regner jeg med...

 

Prøvde S6 grillen i Rs6 fangeren , og den passer ikke rett inn akkurat nei... den ble jævelig trang , så den må nok modifiseres noe for å gå skikkelig på plass..

 

 

Synspunkter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 grill oppe og nede ..hvorfor late som man har en RS6 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 grill oppe og nede ..hvorfor late som man har en RS6 ;)

 

 

Har bestemt meg for å beholde S6 grillene oppe og nede ja , men de skal lakkeres sorte , og matt alu ramme... tror det kan bli bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du tatt noen bilder av prøvemonteringen?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du tatt noen bilder av prøvemonteringen?:)

Nei , desverre , glemte igjen kameraet og gadd ikke hente det... men tror det skal bli bra... slenger inn bilder når den er under montering nærmere våren....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei , desverre , glemte igjen kameraet og gadd ikke hente det... men tror det skal bli bra... slenger inn bilder når den er under montering nærmere våren....

 

Ja det må du gjøre ;)

Blir nok veldig bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var den montert.... her er et par bilder fra prøvemontering

DSCF0005.jpg

DSCF0006.jpg

DSCF0004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var et par justeringer som måtte gjøres for å få den skikkelig på plass..

 

1. Fangerjærnet måtte kappes av på begge sider (ble litt kortere)

2. hullene i skjermen til å skru fast fangeren i måtte freses ut , lages større... (Var veldig trang )

3. Singnalhornene måtte monteres noe annerledes , buttet i fangeren

 

Ellers gikk det rimelig greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er det ferdige resultatet...

DSCF0016.jpg

DSCF0018.jpg

DSCF0017.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent! Gjør utrolig mye med a6'en det der.

 

Hvor kjøpte du den? Og var det bra passform? Far skal nok kjøpe seg en a6 snart, så da må jeg vel fikse litt opp der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent! Gjør utrolig mye med a6'en det der.

 

Hvor kjøpte du den? Og var det bra passform? Far skal nok kjøpe seg en a6 snart, så da må jeg vel fikse litt opp der:)

 

 

Fangeren er av merket Dietrich , kan fåes kjøpt billigst hos http://www.bsbildeler.no

Kjøpte min av en her på forumet...

 

Passformen er grei den , men den er jo laget av glassfiber så noe tilpassing må påberegnes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.