#1 Skrevet Januar 24, 2007 Jeg er i disse dager ute og ser etter felger som jeg skal ha på sommerdekkene. (det fulgte bare med alu på vinter når jeg kjøpte bilen....) Etter litt søking på den tyske eBay, begynte jeg å stusse over de forskjellige størrelsene? Hva skal jeg se etter? jeg fant en klistret på dekk/felg "Audi A6 99> 5/112 45 57,1" Og så har jeg funnet noen originale A6 felger av den nye typen som selges, men jeg har ingen snøring om de passer. Som sagt, hva ser jeg etter? Her er et utklipp fra en som er interessant: 4 Felgen in den Maßen: 7x16 H2 ET 42 16 zoll Original Alufelgen die felgen satz wie neu Lochkreis LK 5x112 inkl. Audi 4 Nabenkappen Herstellernummer:4F0 601 025 AN Reifen: 225/55 16 99 H Nagelneu Dunlop SP Wintersport M3 Dot DM6R 2TJR Jeg har sett på 16" da jeg har et nytt sett med sommerdekk liggende, men har også vurdert 17". Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2007 Først, det er ikke verre enn at bilen din har felger med 5x112 boltsirkel, 57,1mm navåpning og ET45. Hvis jeg først skulle kosta på felger, så ville jeg investert i noen fine 17 toms felger med 225/45 17 dekk. 16 tommere er nesten like dyrt og "nesten ikkeno verdt" når du først har kjøpt de fordi det ikke anses som lavprofil dekk. 7,5 eller 8x17 ET35 blir bra på bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2007 + at 16" dekk er drit dyrt i forhold til 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 Godt poeng, dette er ikke noe jeg har tenkt på i det hele tatt... Da må jeg ut og se på nytt, skal forandre søket mitt til 17"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 Har funnet noen : 17"Nouvolari Style RS4 Wheels ca 3600 ink frakt. denne kommer på omtrent 38-3900 ink frakt denne blir en 100-lapp rimeligere... og så fant jeg også denne: http://i97.photobucket.com/albums/l223/kristoffer10/felger/standard.jpg Noen synspunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2007 Alle felgene her passer sikkert ganske bra på bilen din, det er kun smak og behag som avgjør til slutt. Håper prisene du nevner er for 4 felger, "ingen" betaler over 10.000 kr for 4 stk. 17 toms felger sålenge det ikke er veldig spesielle saker. Lykke til med kjøpet Noen synspunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2007 hehe... det er selvfølgelig for 4 stk, inkl. frakt... jeg syns egentlig at alt over 2000 kr er i overkant, men jeg fortsetter letingen. De jeg fant var en forhandler på eBay, så han går nok ingensteder... Takk for hjelpen hvertfall, og hvis noen har noe liggende som kan passe så send meg en mail eller PM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...