Haster : Noen som kan frakte 4 felger fra Sandefjord til Oslo ?

Anbefalte innlegg

Har sågodt som kjøpt 4 felger i Sandefjord,men må få fraktet de til Oslo for å få sendt de videre hit til Ålesund. Jeg har nemlig gratis frakt ifra Oslo gjennom et transportfirma vi bruker mye på jobb. Så hvis noen har plass til 4 felger inn til Oslo til en frakt-terminal så hadde det vært supert.PS! Det vanker en liten belønning til den som gjør det bare så det er sagt :) Det er ikke noe hast i å få gjort det,men det haster å få svar på om noen kan gjøre den jobben for meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger svar snarest om noen kan gjøre den jobben for meg........hente felgene i Sandefjord å få de til Oslo. Trengs ikke gjøres denne uken,bare jeg får svar fra noen som kan gjøre det så jeg får kjøpt felgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kanskje hjelpe deg..send meg en PM elller ta kontakt på Msn;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i Sandefjord et par ganger i uka som regel...bor jo i Oslo så. Bare å si ifra. Skal nedom på lørdag/søndag en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.