#1 Skrevet Januar 24, 2007 Så lite tråder dere har her i Follo da: smil : Noen som bor eller oppholder seg i nærheten av Vestby og kunne tatt en titt på en Hifi dingz og kanskje sendt den til meg hvis det blir kjøp?? Lettere å stole på noen jeg vet litt hvem er fra klubben enn en ukjent Hifi dude: eek : TAKKER: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2007 Så lite tråder dere har her i Follo da: smil : Noen som bor eller oppholder seg i nærheten av Vestby og kunne tatt en titt på en Hifi dingz og kanskje sendt den til meg hvis det blir kjøp?? Lettere å stole på noen jeg vet litt hvem er fra klubben enn en ukjent Hifi dude: eek : TAKKER: rock : Kan kanskje hjelpe deg jeg, sender deg PM med nr mitt så du heller kan ringe meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2007 Så lite tråder dere har her i Follo da: smil : Det er fordi vi sees minst annenhver uke og slipper pjatt herinne Kanskje "litt" pjatt i Vaerste trån da..... Send PM til Håkon og spør om han har tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...