#1 Skrevet Januar 24, 2007 Krise: kjøpte en VR6 som var boret til 3,0 liter i Danmark, han jeg kjøpte den glemte på pakke med lagerbukkene til rammelagrene, så han måtte sende disse i posten, noe som medførte at posten på en utrolig måte klarte å lage hull i eska slik at Bukk NR 1 falt ut, å selvfølgelig klarer de ikke å finne denne igjen å Posten Danmark skylder på posten Norge og omvent. Så der står jeg midt i mellom å har betalt i dyre dommer for ei Borret å planet å lakert blokk som jeg ikke kan bruke. Håper at noen her i klubben klarer å skaffe meg en slik fra en eller annen delemotor slik at jeg kan få denne maskinert til min blokk. Mangler bare denne for å få bygget bilen ferdig. Har noen gjort dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2007 kan du ikke ta den ifra den motoren du har fra før av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2007 denne må linjeborres til å passe din motor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2007 Kan ikke ta den fra den motoren jeg har fra før da den skal settes i stand, har nye stempler til den og da får jeg 2 motorblokker som må linjebores, problemet er at det ser ikke ut til at de her i klubben som sitter på halvplukkede vr6 motorer ikke vil selge meg den jeg trenger, eller har tid til å skru en av for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...