Anbefalte innlegg

Krise: kjøpte en VR6 som var boret til 3,0 liter i Danmark, han jeg kjøpte den glemte på pakke med lagerbukkene til rammelagrene, så han måtte sende disse i posten, noe som medførte at posten på en utrolig måte klarte å lage hull i eska slik at Bukk NR 1 falt ut, å selvfølgelig klarer de ikke å finne denne igjen å Posten Danmark skylder på posten Norge og omvent.

Så der står jeg midt i mellom å har betalt i dyre dommer for ei Borret å planet å lakert blokk som jeg ikke kan bruke.

Håper at noen her i klubben klarer å skaffe meg en slik fra en eller annen delemotor slik at jeg kan få denne maskinert til min blokk.

Mangler bare denne for å få bygget bilen ferdig.

Har noen gjort dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke ta den ifra den motoren du har fra før av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne må linjeborres til å passe din motor...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke ta den fra den motoren jeg har fra før da den skal settes i stand, har nye stempler til den og da får jeg 2 motorblokker som må linjebores, problemet er at det ser ikke ut til at de her i klubben som sitter på halvplukkede vr6 motorer ikke vil selge meg den jeg trenger, eller har tid til å skru en av for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.