#1 Skrevet Januar 24, 2007 hei. lurte på om noen her har prøvd 10*17 på 90quattro sedan foran.Har søkt litt men finner ingenting om dette foran.Jeg har hatt 9*16 ET 30 og dette gikk fint.Jeg tenker da på 10*17 ET 20 eller 30.Vil man få fullt rattutslag og lignende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2007 Ingen som har prøvd,nei...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2007 Har slik bil selv og kunne tenke meg å prøve 9x16 ET 30. Hvordan gikk dette bak med subbing og hvilken senk? Hvilken dim på hjul hadde du.....? Har du bilder så legg gjerne inn:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 hei.lurte på om noen her har prøvd 10*17 på 90quattro sedan foran.Har søkt litt men finner ingenting om dette foran.Jeg har hatt 9*16 ET 30 og dette gikk fint.Jeg tenker da på 10*17 ET 20 eller 30.Vil man få fullt rattutslag og lignende?? Tror det er et problem med så bred forfelg... Enten vil det subbe utover eller innover... Men det er jo lov å prøve seg fram med ulike felger og spacere for å vurdere. 10x17 ET20 vil nok stikke et stykke utenfor, ET30 kan nok være det beste hvis du må ha det på, men usikker på om det butter i innerskjerm/fjærben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2007 bilen var vel senka 60 tror jeg ikke noe problem med subbing eller lignende,så jævli kult ut.har desverre ingen bilder av dette. Jævli kjipt at ingen har prøvd dette.jeg har og å troa på 10*17 ET 30 men også usikker om dette vil butte noen sted. Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...