#1 Skrevet Januar 24, 2007 noen som vet hvordan jeg skal få kobla så jeg kan kjøre med sperrene på selv over 35 km/t. tenkte jeg skulle prøve det i sverige på treffet: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2007 Bruk søkefunksjonen. Ligger MANGE tråder her om akkurat dette. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2007 Klipp den blå\hvite kabelen på diffkontrolleren under baksetet. Forøvrig, om det er en typ85-bil du har, er det ikke noe sånt på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2007 Er det ikke mulig å bytte om vakumslangene bak på bryteren i midtkonsollen din slik at du kobler inn den bak først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2007 noen som vet hvordan jeg skal få kobla så jeg kan kjøre med sperrene på selv over 35 km/t. tenkte jeg skulle prøve det i sverige på treffet: rock : Gjelder dette bilen din som er en type 85 er dette ikke relevant,da er det du som bestemmer over sperrene: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...