#1 Skrevet Januar 24, 2007 Har titta litt på momo sine samt noen på b4you.no Har funnet 3 alternativer.. Jeg skal slipe litt i fangeren og sveise litt slik at den går i ett med bakfangeren.. Noen her som har en av de overnevnte eller vil anbefale noen andre haler til en a3 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2007 Har ikke noen av disse, men jeg ville ikke valgt en eksos hale med dtm vipp på. Passer ikke en A3 etter min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2007 Mye mulig, men jeg skal modifisere anlegget som sitter nå.. slik at den går i ett med fangeren og ikke henger utenfor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 Jeg hadde nok gått for alt. 1.. Er heller ikke noe fan av dtm potter.. Nr 1 er jo oxo mest lik den som sitter på 2.0FSI og 2.0TFSI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 Yep det er den jeg vurderer mest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2007 Har du sett på de som leveres som originalt tilbehør? Ser absolutt ikke ille ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 skal sjekkes ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2007 Resultatet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2007 GODKJENT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...