#1 Skrevet Januar 24, 2007 Er bremseskivene på A6 C4 de samme som på min 100 C4? Grunnen til at jeg spør er at Biltema har skiver til A6 fra '94 men ikke til noen eldre. På en tysk Ebay-butikk sto det at de er de samme, men vil gjerne få dette bekreftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2007 tror a6 skivene er ventilerte det er ikke 100 skivene. Med andre ord a6 skivene er tykkere og krever en annen calipper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2007 Jeg ser nå at det er samme skiva for alle Audi 100 som er nevnt, det er den samme som til A6. Men 2,5 TDi er ikke nevnt. Skulle ikke være noen grunn til at den ikke har samme skiva? Prøvde jo å ringe Møller i dag og spørre, men var opptatt på delelageret. Får sjekke det i morgen, hvis ikke Alz-light slår til igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...