#1 Skrevet Januar 24, 2007 Som topic sier, er det en bolt i nærheten av handbrekken som må strammes? Når jeg trekker opp handbrekken i bakken her, så tar det tid før bilen stopper... skal ikke hjulene låses helt når handbrekket er helt oppe? Det er foresten syncro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2007 Ikke helt sikker, men på modellen før (altså 88-94) er det i allefall noen stramme-skruer under dekselet som ligger over håndbrekken. Mulig du må av med hele "konsollen", husker ikke helt, er en stund siden jeg holdt på med det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2007 På den tidligere modellen ligger strammeskruene under askebegeret til baksetet. Du kan jo kikke der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 Hold bremsepedalen nede... og "pump" med håndbrekket. Det tar 2 minutter eller noe slik.. og er slitsomt arbeid Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2007 Når jeg trekker opp handbrekken i bakken her, så tar det tid før bilen stopper... skal ikke hjulene låses helt når handbrekket er helt oppe? Det tviler jeg på om du klarer. På Passaten til madammen bøyde jeg like godt hele dritten (dvs: håndbrekket) da jeg dro til brekket. Men å få hjula til å stå bom fast, selv med nye skiver/klosser, aldri i livet på bar asfalt, på is/snø går det selvsagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2007 håndbrekket får ikke låst bakhjulene nei, og det tar lang tid før det stopper om du bare bremser med brekket. Slik er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2007 Ok, takk folkens, da ble jeg klokere på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...